torsdag 13 januari 2011

Bye bye!

Sitter nu och dricker ett glas rött :)
Har redan påbörjat min semester med andra ord, hihi.
Hörrni, fan jag sticker imorgon, eller förlåt VI sticker IMORGON!
Men fy så nervös jag är över att jag glömt nåt viktigt till Liam.. Hela resväskan
domineras av hans saker, haha. Vi har verkligen inte mycket kläder eller så.
Men necessesär är väl den som är störst, men det är ju för att jag har mitt
lilla reseapotek med :) Och även där domineras det av saker till Liam.
Nå, hoppas jag har allt bara.

Men ni får ha det så jätte bra här hemma alla underbara vänner och läsare!
Jag kommer nog inte att blogga, så vi hörs om två veckor:)
Jag ska sola och bada lite för er också.
Håll tummarna för att flygresan går bra för vår skrutt nu!

Ha det bäst!

Kram

5 kommentarer:

Cila sa...

Det kommer säkert att gå jätte bra på flyget! :-)
Ha nu en kanonresa och semester!!
Puss!
*Liiip*

Annica sa...

trevlig resa! glöm ej att ge nässpray åt liam före start i flyget :-)

Cindy sa...

Ha en super duper kanon resa.
Det ni glömmer (om ni glömmer nått) finns helt klart att köpa så oroa dig inte. Kram

Susanna sa...

Trävlig resa !! NJUT !! :)

Marit sa...

Ha en jättetrevlig resa och tänk inte på oss som måste stanna hemma i snöiga sverige :)