torsdag 6 januari 2011

I brist på annat

Guuuuuuuud vad jag har tråkigt..
Vem hade kunnat tro att man skulle sitta och ha tråkigt när man
får lite tid för sig själv, haha..
Liam skrutt har sovit sen kl. åtta, och jag har.. hmm.. surfat lite, bläddrat i nya
ellos katalogen, konstaterat att det inte kommer nåt alls på tvn och, eh.. Ja, det var nog
det jag åstakommit :) Satt igång en diskmaskin har jag faktiskt gjort!
Skulle behöva gå ut och skotta snö, men orkar man? Nej..

Imorgon (hela helgen) har jag och mina syskon sett till att vi har våra föräldrars hus för oss själva.
Nu ska de nämligen få sin julklapp :) Nya tapeter och nytt golv i köket!
De vet ju inte vad vi ska göra, så ifall att någon av er som läser
detta skulle känna mina föräldra, SÄG INGET!!!!!
Det ska i alla fall bli super skoj! Det där köket behöver verkligen få sig en omgång:)

Nu ska jag laga lite varm choklad med grädda!
Bjuder på lite busbilder från ca. en vecka tillbaka.



Ha det!

5 kommentarer:

mamaMill sa...

Vilken rolig julklapp!!! :) :) :)

wimsis sa...

Det tycker vi också, hoppas föräldrarna också tycker det när de ser resultatet :)

Anonym sa...

Hur lyckas ni lura dom hemifrån?????

wimsis sa...

Ja, alltså, lura och lura.. De vet att vi ska göra nånting, men inte vad. Sen bor min mormor i sthlm, och de skulle ändå åka dit så, vi tog tillfället i akt helt enkelt :)

Anonym sa...

Aha då förstår jag:)