tisdag 11 januari 2011

Två dagar kvar..

Imorgon kommer min andra hälft hem <3 Pappan i vår lilla familj.
Den här månaden har faktiskt gått otroligt snabbt! Men så har det ju varit
både jul och nyår också. Och det är ju så att jag har fullt upp när jag är ensam
med min skrutt, det är ju inte så att man ligger på soffan och slappar och bara
väntar på att dagarna ska gå, haha. Nejenej, full rulle hela tiden.

Och nu är det bara två dagar kvar tills vi åker.
Känns som jag har hur mycket som helst att göra och jag har
inte ens fått in resväskan från garaget än.. Nå, nu när C kommer
hem ska man väl få lite mer tid till sånt. Ojoj, väskan kommer bli tung med
barnmat, vällingspulver, grötpulver och ersättningspulver.
Vi kommer nog bara ta en väska, vi kommer inte ta med speciellt
mycket. Faktum är att man oftast går runt i bikini och nån strandklänning
över det på dagarna, that´s it. Och att få kläderna tvättade kostar ju ca
2 euro, så.. Ja, sen kommer vi köpa kläder till Liam där, vi har inga shorts
eller t-shirtar som passar så. Sen lär man köpa liite till en själv också, hehe..
Blir ju lätt så.

Just nu sitter jag och njuter av ett (läs två) glas vin.
Ska just hoppa i duschen och sen är det sängen som gäller!
Uppstigning senast kl. 09 eftersom vi ska till flyget 10.40!

Sov så gott!

Inga kommentarer: