lördag 27 november 2010

What a shame..

Gårdagen var helt underbar med mina tjejer! Jag hade så otroligt roligt! Och hade jag vetat vad som komma skulle idag hade jag kunnat stanna kvar myyycket längre. Vi skippade nämligen babysimmet, dels för att Liam fortfarande är snorig och lite hostig, men mest eftersom att typ halv åtta imorse vaknade vi av att byggarna var här och lastade av delar till huset. Vi trodde alltså att det skulle byggas idag. Så jag räknade med att vi skulle bli hemma hela dagen, eftersom jag trodde att vi var väldigt inparkerade. Men när vi gick upp var det inte en människa här... De hade bara lastat av delar till taket. That´s it. Och på en LÖRDAG? Fattar nada. Jaja. Synd var det att vi missade babysimet, tycker ju det är så otroligt roligt! Men som sagt, väldigt synd att jag inte visste detta igår..

Vi beslutade oss för att vi skulle åka på Lilla jul marknad alla fall, och det gjorde vi. Mys. Liams första lilla jul marknad <3 Vi tittade lite, köpte vantar till C, en dörrkrans och lite hjortkorv. Sen gjorde vi som resten av ålands befolkning och åkte till Mattssons och handlade. Nu på kvällskvisten har vi spelat lite playstation move, jag har strykt gardiner och satt upp, nu nattade jag just Liam. Och nu, nu ska jag tvätta mitt skitiga hår!
Hoppas ni alla har en trevlig lilla jul!

Kram

Inga kommentarer: