torsdag 25 november 2010

Middag!

Status hus: Inget hus.
Antal byggare som hört av sig och berättat vad som händer: Noll.

Jepp. Så är läget på husfronten. Ni kan ana att vi börjar bli lite irriterade här hemma. Skulle ju verkligen vara trevligt om det kom hit snart så C skulle hinna börja göra något innan han åker på jobb igen. Vi skulle ju tex. väldigt gärna börja beställa trappa, men eftersom vi inte har den exakta höjden än kan vi inte göra det.. Vi kan inte höra med C´s kompis om han kan komma och spackla och måla, för vi vet inte när.

Annars då? Ja, vad ska jag säga. Liam är snorig, igen. Och nu på kvällen har han varit riktigt grinig. Gav honom just ett bad, det älskar han ju alla fall :) Och nu nattar C honom.
Vi var ute på promenad imorse jag, Liam och Donya. Fy fan vilket träningspass alltså. För er som inte vet det bor vi ju ute i skogen = grusvägar = inte mycket trafik = snö. Halt och jävligt, tur att jag hade vagnen att hålla i mig i, annars hade jag suttit på rumpan ett antal gånger. Och sen var det ju då lite mer snö på sina ställen, och det gick förbanna inte att komma fram med vagnen på de ställena!! Ojoj, när vi var till stan senare hade jag riktigt ont i ena ljumsken. Sträckte den säkert när jag halkade en av alla 500 ggr.

Och imorgon gott folk, ska jag åka på tjejmiddag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ska bli sååååå roligt! Men vi har babysim på lördag förmiddag som jag absolut inte tänker missa, så det blir lugna puckar för mig. Jag antar att jag måste köra till stan och hem dessutom, så blir inte mer än ett glas rött.. Lite slött, men jag får ju äta gott och träffa mina fina tjejer <3 Och det är värt mycket mer än allt vin i världen!

Nu ska jag leka lite med ett bildredigeringsprogram jag laddat ner :) Hoppas det inte är allt för avancerat bara, haha.

Inga kommentarer: