söndag 14 november 2010

På rymmen

Hela denna dag har spenderats hemifrån. Vi åkte till mina föräldrar när vi var färdiga med alla morgonbestyr. Väl där fick skrutten mat, sen åkte vi iväg på godbymässan. Ja, vad ska man säga om den då? Inte mycket att hänga i julgranen, men det var ändå trevligt att titta på folk och göra någonting. Vi hade ju min syster i en monter, och henne är det ju alltid trevligt att träffa :) Liam tyckte också det var roligt med mässa, så roligt att man absolut inte ville ligga i vagnen. Han visste mycket väl att det fanns massa spännande att titta på däruppe. Sötunge.
Efter mässan åkte vi självklart till Mattsons och handlade. Vi skulle nämligen baka bröd.
Sen bar det av hem till mina föräldrar igen. Där tog vi en farsdagsfika med kaffe och glasstårta. Eftersom C inte är hemma så får vi fira honom på tisdag eller onsdag när han är hemma igen. Sedan började jag baka. Fyra fina brödkakor blev det, brödet ligger kvar därborta eftersom det inte hunnit svalna än. Sedan har jag en deg på jäsning över natten. Så imorgon ska jag fortsätta operation brödbak. Får återkomma med resension sen ;)
Ja, där hade ni våran dag. Mycket annat har jag inte att förtälja idag.

Inga kommentarer: