fredag 12 november 2010

Tillåt mig gnälla en smula

Jag tror aldrig jag haft nackspärr eller liknande, muskler, senor och grejer har alltid fungerat bra hos mig. Tills nu. Så klart. För typ en timme sen lyfte jag upp Liam ur sitt gym, och då, då slog det till. Nu har jag antagligen sträckt nån jävla muskel eller liknande. Kan knappt vrida huvudet till höger, kan inte böja huvudet åt vänster och knappt sträcka mig efter saker. Det är ju verkligen alldeles lysande när man är ensam hemma med en fyra månaders bebis som kräver en hel del uppmärksamhet och uppmärksamhet, ja och sen har vi ju stackars Donya som också vill ha sin beskärda del av kärlek. Och imorgon är det babysim första gången, skit i sträckningen, på babysim ska vi. Så det så. Men kunde inte detta ha väntat till på tisdag när c kommer hem?????! Nej, självklart inte.
Vi borde så gå ut på en ordentlig promenad också.. Men vette fan hur det ska gå. Och så måste vi åka och handla lite förnödenheter, men hur kör man bil om man inte kan vrida på huvudet? Hur säkert är det på en skala?
Nu när jag ändå gnäller kan jag lika bra forsätta. Jag har försökt få eld i spisf*n i över ett dygn. Om det lyckas? NEJ. Jag fattar ingenting. Måste vara veden det är fel på, hehe.

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Ja det där med leder och muskler är ett faan! Ja har oavbrutet problem. Och inte har jag klycjats få eld i min spis heller, och likafan ska jag laga vedhylla inne nu har jag tänkt hihi :D

mamaMill sa...

Ja det där med leder och muskler är ett faan! Ja har oavbrutet problem. Och inte har jag klycjats få eld i min spis heller, och likafan ska jag laga vedhylla inne nu har jag tänkt hihi :D

wimsis sa...

Hur fan överlever du? Jag har haft ont i en enda dag och vet inte hur jag ska fixa morgondagen om den blir likadan..
Angående spisf*n och vedf*n, skam den som ger sig :) Kvinnor KAN!