torsdag 18 november 2010

Pass

Idag har vi varit och tagit passfoto på Liam samt varit till polisen. Så han får sitt pass redan nästa vecka! Vi tänkte att pass för så här små kan ju inte vara giltiga speciellt länge, men det är dom tydligen, fem år som för alla andra! Det trodde jag verkligen inte! Sen har vi kanske fixat en resevagn också, en begagnad, eller om vi skulle få låna den, vi får se. Men det är perfekt oavsett! Känns lite fånigt att gå och köpa nåt nytt för att ta med till Thailand. Och vi är inte såna som behöver allt nytt till honom, så detta blir alldeles utmärkt. Även uv-dräkt borde vara fixat, hon skulle försöka få med en mindre på nästa beställning dom skulle göra. Fick även en massa bra tips!

Just nu badar far och son :) Och jag passar då på och blogga lite. Imorgon ska jag laga rådjursgryta, snacko om att jag är ute på hal is.. haha. Förhppningsvis går det att äta :) Min mor skulle komma över på middag så jag lär ju få höra då!

Och just det, imorgon ska jag på massage!!!!!!!!!!!!!!! Lovely!

1 kommentar:

Elin sa...

Åh, passa på att riktigt njuta av massagen!! Det behöver du nog!!:)