torsdag 11 november 2010

Fotograf

Idag har vi en riktig slappar dag. Jag har inte riktitg mått bra idag så :( Men nu tror jag att det börjar bli ok igen. Pga just den anledningen gick vi inte ens på promenad, så jag tyckte att Liam kunde sova en stund ute i vagnen bara. Brukar ju bara sova max. 30 min när vagnen står still, men idag sov han nästan TVÅ TIMMAR! Han kunde säkert sovit en stund till om inte mina föräldrar kommit och tiggt kaffe :) Nå, två timmar är ju sjukt bra!
Nu ligger han inne i sängen och sover, får se hur länge det varar.

På lördag börjar ju babysim, gud så roligt det ska bli! Egen fotograf har vi fått också ;) Fina tant Marie ville komma med och fotografera, och det passar oss alldeles utmärkt! Sen tänkte jag höra i fall vi ska luncha på stan efter det Cila? Babysim är mellan 10.30 och 10, sen ska vi ju ducsha men förhoppningsvis ska inte det ta speciellt långt tid.


Min fina vän/fotografen :)

4 kommentarer:

Marie sa...

hihi, ska bli jätte skoj!
Men Madde, mitt arsel ser gigantiskt ut! Tur att Liam e söt på bilden iaf =)

Cila sa...

Joo, fika efter det låter perfekt!! :)
Va kul me babysim, och egen fotograf är inte alls illa pinkat :D
Lyx!

Cila sa...

Då är ni kanske klara typ halv 12?
Jag kommer nog till stan före och går o strosar, så ring sen när ni är klara bara! Så möts vi upp :)

wimsis sa...

Marie: Kvinnor ska ha kurvor Marie, du är så fin så :)

Cila: Perfekt, vad skoj! Ja, till halv tolv ska vi nog allt va klara. Då ses vi imorgon! Puss