fredag 19 november 2010

Nästa vecka smäller det!

Rådjursgrytan var en hit ;) Inte en enda bit blev det kvar! Jäkla tur det, hade det smakat förjävligt hade det blivit makaroner och ketchup istället :) Gott vin hade min mor med sig också. Slängde även ihop en kladdkaka till efterrätt, så nu är jag så mätt så jag nästan skulle kunna spy.

Massagen idag var helt underbar! Och visst fan är man spänd.. Speciellt höger sida. Men det är väl kanske inte så konstigt, jag bär alltid Liam på min vänstra sida (kan inte ha honom på höger, känns inte som jag har nån kontroll om jag har honom där), så höger axel åker väl automatiskt upp då --> jag blir sned. Hon masserade även med varma stenar, och gud så skönt det var! Tack Marie & Fredrik för att ni gav mig det här!

Efter massagen åkte jag till min systers jobb där vi bestämde tapeter som vi ska ge till våra föräldrar i julklapp. De har inte speciellt mycket pengar just nu, så vi ska tapetsera om köket åt dom! Ska bli väldigt roligt, och jag är helt övertygad om att de kommer bli överlyckliga! Så skulle nån som läser känna mina föräldrar så får ni snällt vara tysta om detta ;)

Fick en trevlig överraskning när jag kom hem också! C hade talat med byggarna och utbyggnaden är klar, så de kommer och sätter upp den tisdag nästa vecka!!!! NÄSTA VECKA!!!!!!!!!!!!!!!!! Underbart! Nu kan vi snart börja planera på riktigt!

Och imorse fick Liam en ny liten kusin, en liten pojke kom till världen! Så imorgon efter babysim ska vi snusa bebis, gud så mysigt! Mysigt ska det även bli med babysim då pappa C tänker komma och simma <3

6 kommentarer:

Marie sa...

Va bra att du fick njuta ordentligt! Det är du absolut värd!
Kul med tapeter! wow vilken smart idé och jag lovar att vara tyst =)
Förresten, såg din syster på Dinos igår. När dom gick blev det ett par vantar kvar vid deras bord, såg det först när vi gick. Ifall det är hon som glömt dom..
Så dom fick en kille till, va roligt! Nu får du snusa "bäbis" =)
VA KUL ME HUSET!!! Ska bli så spännande att se när det är klart.. då vill jag bli bjuden på kladdkaka =)
Vart mycke text här nu...
Puss

wimsis sa...

Ja kan höra med henne om det är dom som slarvat vantar efter sig :) När det blir så här mycket text vet man att det är dags att träffas :)
Och absolut ska du få kladdkaka!
Puss

Marie sa...

ja men absolut är det så.. har nog lite att berätta, kanske mer efter torsdag =)
är ju bara hemma en vecka till, så måste nog hinna träffas innan jag åker iaf!

wimsis sa...

Nej nu blir jag nyfiken!!!!!!! Måste träffas! Puss

Anonym sa...

Ni får gärna köpa tapeter åt oss oxå ofixa till de:)Ska int skvallra!!

wimsis sa...

Anonym: Jaså, det får vi :) Skulle jag självklart gärna göra, men vet ju inte till vem jag ska komma och tapetsera :)