tisdag 23 november 2010

Nytt

Ikväll hände någonting som inte hänt tidigare.
Liam vaknade en timme efter att vi lagt honom. Och han skulle inte somna om! Tror jag har hållit på i 45 min för att han skulle somna igen. Nu hoppas jag han tänker sova till kl. 07 imorgon som vanligt. Fattar ingenting, inte en enda gång sedan han föddes har han vaknat så här efter vi lagt honom. Han har alltid sovit så duktigt. Nu tror jag ännu mer på att det kanske är en tand som spökar. Vet inte om man koppla ihop sömnen med det, kanske är det bara någon engångsgrej, eller så är det nåt helt annat.
Mina föräldrar var över ikväll och min mor trodde också han håller på och få en tand. Hon reagerade på att han hade så kort stubin :) Haha. (C påstår att han har mitt humör, vet inte om jag kan hålla med om det, haha) Annars brukar han alltid vara så go och gladd, mén de två senaste dagarna har han varit lite grinigare. Man måste hitta på saker konstant för att han ska vara nöjd, det lilla livet.

Inga kommentarer: