onsdag 3 november 2010

Frisk

Fy vilket trist väder.. Här har det inte hänt mycket idag vill jag lova. Liam vaknade halv åtta idag :) Duktig plutt! Gav honom mat och så somnade han om, det var ingen idé att ans försöka för mig, en läkare skulle nämligen ringa halv nio. Och det var goda nyheter, men ska fäljas upp om 6 månader igen (?). Fattar inte varför om allt är som det ska, men okej. Nu måste jag väl ändå börja bli friskförklarad? Kankse jag får min försäkring nu också :) Gud vad skönt att allt är över nu, det har trots allt pågått i över ett år allting nu..

vad ska jag berätta för roligt då? C ringde hem idag. Skönt att prata "ordentligt", annars pratar vi ju bara på msn. Så fick jag tillfälle att berätta/avreagera mig angående vissa saker. Tack och lov att han stöttar och förstår mig i det här, annars skulle det verkligen vara jobbigt. Sen pratade vi lite Thailand :). Är ju en del saker som behöver införskaffas. Är det någon av er alla som har rest med smått till Thailand och som har nåt bra tips eller råd, nåt ni kan dela med er av? Och då menar jag om vad som helst, bra vagn, mat, sol, vätska osv. ALLT!


Männen i mitt liv <3

6 kommentarer:

Anonym sa...

Prata med Tessa på Familia i Sittkoffs, hon har varit mkt i Thailand med bäbisar. :)

Cila sa...

Jag va ju med Ebba när hon va 1 år och 3 månader :)
De räknas väl någorlunda som bebis :D
Vi kan snacka om det på lördag!
Puss!

Anna sa...

Thailand eller inte! Men ta me en bra bekväm vagn! Sån där UV dräkt (eller va de heter) mot solen kan ju va o tänka på. :) vattenkokare till välling om ni inte har kokmöjligheter där ni bor :)
Istället för att släpa me massor me kläder till liam så finns ju Y3 tar ju mycke mindre plats i packningen ;)
Härligt me semester!

wimsis sa...

Tack alla!

Annica sa...

Hej!
Jag ska fundera ut allt de praktiska vi släpade med och allt de opraktiska som hade kunnat va hemma. Återkommer!

wimsis sa...

Tack Annica :)