tisdag 30 november 2010

Full fart

Även idag har det varit full fart på bygget. Jag vågar inte skriva vad som har hänt för jag vet ärligt talat inte riktigt :) C har i alla fall börjat dra el.
Jag och Liam har i princip inte satt näsan utanför dörren idag.. Usch.. Jag har istället bytt sängkläder, vikt tvätt, tvättat, bakat lite mer pepparkakor, busat med Liam i vanlig ordning. Sen kom svärmor hit (svärfar har varit här och hjälpt till att dra el) så då fick jag avbryta pepparkaksbakandet för att fixa lite fika istället. Nu när jag skriver känns det inte som jag gjort nånting, men jag har knappt suttit ner på hela dagen..
Nu börjar det vankas mat!


Här har ni bildbevis på att vi var ute igår alla fall, haha =)

3 kommentarer:

Marie sa...

va fint det blir me huset, och va fina ni är på bilden <3 saknar er!!!!
Förresten, vad har Liam för storlek på kläder? är ju galet billigt här i vasa....

Marie sa...

va fint det blir me huset, och va fina ni är på bilden <3 saknar er!!!!
Förresten, vad har Liam för storlek på kläder? är ju galet billigt här i vasa....

wimsis sa...

Tack! Vi saknar dig också gumman <3Just nu drar han 68, men om du tänker köpa nåt så köp i nästa storlek, 74 el vad det nu är =) Puss