lördag 13 november 2010

Underbara dag

Idag har jag haft en helt underbar dag!
Vi började dagen med babysim som precis så roligt som jag hade föreställt mig! Och Liam var så duktig! Helt cool- lugn var han. Ledaren sa att man skulle hålla ögonkontakt med sitt barn i början eftersom de kunde känns sig otrygga annars. Hon sa även att barnen brukar söka ögonkontakt med föräldern. Inte min skrutt inte, han sket fullständigt i mig, haha. Han hade annat att göra än att glo på morsan. Det kan man ju göra när som helst annars :) Vi hade ju privilegiet att ha Marie med som egen fotograf, och hon har tagit jätte fina bilder. Jag vet inte hur jag har lyckats få trippel dubbelhaka på alla bilderna, men va fan, det bjuder jag på. Det är ju trots allt Liam som är huvudpersonen.

Efter babysim gick vi ner till stan där vi mötte uppe Cila och Marro. Vi tog en lunch och sen satt vi och snackade skit. Helt underbart roligt att äntligen träffas alla tillsammans, det var inte igår! Hade jag inte haft Donya ensam hemma hade jag gladeligen suttit kvar ett par timmar till!

Nu äntligen sover Liam.. Dom säger ju att barnen brukar vara så trötta efter babysim, men som vanligt ska ju då min fina skrutt vara kärringen mot strömmen. Han sov tio minuter på stan. Sen sov han 15 minuter när vi kom hem, nu äntligen tror jag han kommit till ro ordentligt.


Jaha, och vad ska vi nu göra?


Ger mamma lite stryk :)


<3


Finaste


Som jag älskar dig..

1 kommentar:

Marie sa...

Åh, se där.. det vart några fina bilder, va bra! ja du, en helt underbar dag hade jag me, va så skoj med fikan, måste göras om SNART!!! <3