söndag 7 november 2010

Söndag

Då var det söndag igen. Dagarna flyger förbi, snart är C hemma!

Hade riktigt trevligt på kalaset igår. Kände ju inte en kotte av de som kom, men men. Det kom ett par spanjorer som jag pratade mest med, hur trevliga som helst. Hon ena berättade att hon tyckte att jag och Malin är så lika så hon hade tagit fel på oss, haha. Ja, jag kan faktiskt inte tycka att vi är så lika.
När kalaset var slut kom Marie med hit idag igen, myspys. Så kvällen spenderades i soffan med en kaffedrink och väldigt gott sällskap.

Idag sov Liam ända till 10.30. Eller, han vaknade först vid 05 och sen vid 07.30, men då var inte mamma så pigg på att stiga upp, så jag var envis och "tvingade" honom att somna om :) Jag behövde verkligen få sova lite till.. Egentligen skulle jag behöva i en vecka, men man får vara glad för det lilla.
När Liam skulle sova tidigare la jag honom ute i vagnen. Medan han sov passade jag på att kratta lite och leka med hunden. Gud så mysigt det kan vara att vara ute i det fina höstvädret! Liam sov ju så klart inte mer än 40 min, så hann inte kratta så mycket. Sen gick vi in, Liam fick majspuré, ersättning och lite äppel/päron puré till efterätt. Det var grejer det ;) Det tyckte även Donya som tog för sig ur skruttens tallrik. Jycke.

Liam med sin kalkon :)




Inga kommentarer: