torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag

God morgon alla!
Så idag är det skärtorsdag, kan inte fatta att det redan är påsk! Idag har jag även gått in i v. 31 =) Fast bm skrev att jag bytte vecka redan igår, så är lite förvirrad igen, men en dag hit eller dit spelar inte så stor roll.
Kan berätta lite kort att bebis mår fint <3 Jätte fina hjärtslag som vanligt, bm kände även ordentligt på magen och konstaterade att bebbe ligger nu med huvudet neråt (vilket man förstod med tanke på sparkarna i revbenen). Min klasskompis var där på praktik så hon fick klämma och känna också =) Känns skoj att man kan hjälpa sina klasskompisar! Men hon hade lika svårt som mig att känna hur bebbe ligger.. haha.. Men det är inte lätt! Man ska ju veta hur man ska känna och vad man ska känna. Skulle ju kanske tycka att man skulle känna sin kropp så pass bra att man skulle kunna känna själv, men det är tvärtom. Detta bekräftade även bm. Hon hade inte känt heller när hon själv var gravid.
Resten tänker jag inte berätta här eftersom jag helt enkelt inte tycker att vissa har med den saken att göre. Synd att det ska bli så men men.

Inga kommentarer: