tisdag 6 april 2010

Kalcium

Snart är han hemma, mitt hjärta! Om två timmar ska jag hämta honom från flyget! Underbart!
Idag har jag faktiskt skrivit på examensarbetet med Mia, det var ett tag sen vi träffades nu. Men det är inte så lätt att få ihop tid eftersom hon även har praktik nu. Men vi brukar ju som sagt jobba bäst under press, haha. Men den här veckan ska jag ta mig i kragen och skriva den teoretiska referensramen färdig, så det så.

Igår blev det ju då två middagar.. Lite kul hos mina föräldrar. Det var glass till efterrätt (glass är ju då min gravid craving för er som inte vet det), min mor flinade åt mig och skuffade glassen till mig och sa att jag fick börja, hehe.. Mina systerbarn var även där.
Sofie: Varför ska Madde börja???!
Jag: Därför.
Sofie: Vad mycket Madde tar!!! Måste man äta så där mycket glass när man är gravid??
Jag: Ja, det måste man. Bebisen vill ha mycket kalcium, det är därför. =)
Haha, tror ni hon gick på det?

Inga kommentarer: