lördag 3 april 2010

Preggokropp

Jag bara längtar till tisdag då mitt hjärta kommer hem, bara tre dagar kvar nu! Men just pga av att jag går runt och bara längtar så går ju dagarna såå långsamt, det hjälper ju inte direkt till att det är påsk heller..
Hunden har tråkigt och jag har tråkigt. Igår var vi i alla fall i stan och busade med hennes bror samt en annan tik. Oj vad roligt min skrutt hade, och vad hon är duktig! Trots att jag inte gått någon kurs med henne är hon ändå den som lyssnar bäst, mamma är stolt =)
Men idag är det tråkigt igen. Vi har varit ute i fina vädret ett tag, men eftersom man har en riktig preggokropp fixar jag inte att vare sig gå mer än 10 min eller busa med stackarn.. Bara att kasta en boll kan vara en ansträngning och ibland sticker det till i magen av rörelsen. Så man känner sig verkligen gravid nu.
Så är det någon annan som har en rastlös hund är ni hjärtligt välkomna till lemlandsskogarna!

Inga kommentarer: