torsdag 8 april 2010

Dagen

Nu är jag helt sjukligt trött igen.. Jag borde ha skrivit färdigt den teoretiska referensramen till examensarbetet nu men jag har ingen bättre ursäkt än att jag har varit så jäkla trött. Jag får bita i det sura äpplet och skriva den i helgen bara. Det måste göras så.
Annars har vi inte gjort så mycket idag, var in till stan idag och fixade lite saker. Sen hem´, jag fick för mig att jag skulle baka bröd.. Ehm.. Det gick väl inte riktigt som jag tänkt mig. Vart ju inte riktigt så som det var meningen, det blev ljust hemvete a la Madde. C undrade om jag inte skulle ta kort på mitt verk, haha. NEJ! De är allt annat än estetiskt fint, men kanske smakar desto bättre =) Man kan alltid hoppas. Ja, det var väl det stora som hänt idag, eller, det stora är väl att jag kommit en vecka längre i graviditeten, en vecka närmare att få träffa vårat mirakel! Kan ni fatta att det bara är åtta veckor kvar?! Det kan inte jag..
På tal om bebis så fick Ida sitt mirakel inatt, hoppas allt gick bra!
Nej, nu duscha och sen sängen!

3 kommentarer:

Marie sa...

MUMS me hembakat bröd! Lunch imorrn????

Linda S sa...

åh va kul att följa din blogg,roligt o läsa om andras graviditeter:)

wimsis sa...

Marie: Det gick ju faktiskt att äta=) Ja, vi tar lunch! Ska messa dig om en stund=)

Linda: Jag kan bara säga detsamma=)