lördag 10 april 2010

Underbara lördag..

Fy fan säger jag bara. I dag är det definitivt ingen bra dag. Sova, vad är det???!! Det är ju inte så att man ska tror att nån annan skulle kunna gå upp. Nej då. jag har inte fått sova en hel natt på jag vet inte när, först vaknade jag bara och kunde inte somna om, nu är jag kissnödig och efter toalettbesök kan jag inte somna om. Sen väcker hunden en varje morgon vid åtta, hon ska inte ut, bara väcka en. Inatt har vi dessutom haft en bonushund och han väckte mig redan vid sex, sen vid sju, sen kl. åtta. Vid det laget var jag ju dessutom kissnödig, igen. Ni ska inte tro att den andra i huset skulle masa sig upp och släppa ut jyckarna eller göra någonting för att jag ska få sova lite alla fall. Nej då. Så istället går jag upp (som alla andra jävla dagar) och släpper ut hundarna och väntar på dom, sen för att få vila en stund till får jag lägga mig på soffan eftersom den andra snarkar högt och ljudligt. Så nu har jag även ont i ryggen.
Underbara lördag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Känner igen de där att man liksom "sluta" sova om natten eller vakna precis (hela jävla tiden) :)
Men jag tror att moder sidan i kroppen växer fram o att man ska vänja sej i tid att de e slut sovit, fast de e nu man borde få sova som mest????
Ha de bra Madde du kommer bli en underbar Mamma
<3
Kram Anna Humell

wimsis sa...

Tack Anna, vad rar du är <3
Är väl nåt sånt att man ska förbereda sig för vad som komma skall, men precis som du säger borde det ju trots allt vara nu man ska vila så mycket som möjligt! Det är väl inte meningen att man ska förstå allt´=)

Kramar