onsdag 21 april 2010

Sjukling??

Vaknade av att hunden gick runt i vardagsrummet, redan då börjde varningsklockorna ringa.. Hon ligger ALLTID under täcket på morgonen, hon har aldrig under ett års tid vankat runt i huset ensam vid den tiden. Tyckte hon såg lite knepig ut men tänkte att hon kanske bara var nödig så släppte ut henne (hon brukar inte gå ut så tidigt heller eftersom d e kallt..).
Hon va ute en stund sen kom hon in och skakade som ett asplöv!! Hon kom och satte sig i soffan med mig så jag fick hålla om henne, hon bara skakade och skakade! Hon ville inte alls pussas eller nåt som hon annars gör, hon hoppade ner och ställde sig bara på mattan rakt upp och ner och bara slokade.. Jag tänkte att hon kunde komma och lägga sig under täcket med husse, men inte ens det skulle hon göra, hon satte sig i sin korg och skakade istället. Det är ingen glad hund alls vill jag lova, mitt stackars lilla hjärta.. Hon löper ju även nu, jag har ingen större erfarenhet av tikar dessvärre, så jag vet inte om det bara kan ha med löpet att göra, nån som vet??????!!!!!
Och jag ska till bm snart, och mannen ligger och sover.. Jag sa åt honom att din hund mår inte bra, först reagerade han inte ens, sen frågade han vaddå då? och sen vände han på sig och somnade om.. Jahapp. Måste nog allt ta tempen på henne när jag är hemma igen så får vi se vad detta handlar om.
Mitt mammahjärta blöder!!!!Fy, vad man känner sig maktlös, varför kan de inte bara prata och berätta vad som e på tok!!!!

Inga kommentarer: