onsdag 21 april 2010

Update


Det blev en tur till veterinären efter jag varit till barnmorskan. Mitt älskade lilla hjärta verkar ha "mensvärk"! Stackaren! Hon fick smärtstillande iv och fick med tabletter hem. När vi parkerade hemma på gården fick man en puss och svansviftning, helt underbart<3 När vi gick in både åt och drack hon, så nu är hon sig själv igen, plutten!

Mitt andra hjärta, bebisen mår också fint! Ligger som sagt med huvudet neråt redan, gjorde h*n sist jag var till bm också. Hjärtljuden var lika fina som vanligt. Mitt hb har sjunkit lite igen så jag måste nog allt försöka skärpa mig och komma ihåg mina piller.. Så i stora drag är allt som det ska! Fick även bekrftat att det är ett extra ul vi blivit kallade till nästa fredag, fick även veta vilka prover det handlar om som ska tas innan.
Det var väl det, nu ska jag laga ananaspaj tror jag=)

Inga kommentarer: