tisdag 27 april 2010

Drömmar

Har varit sjukligt trött hela dagen, som vanligt kan man nog börja säga.. Drömde att jag blev snittad inatt, i ryggen.. C jobbade på Birka och tittade på under ingreppet, vi fick en pojke med bruna ögon och mörkt hår. Jag blev körd till operation i säng från sjukhuset till Kungsö där op var, haha.. Helt sjukt vad man kan drömma märkligt. Men det är väl rätt vanligt att man börjar drömma om förlossningen nu, det är ju trots allt inte speciellt länge kvar nu! Som C sa för en stund sen, det är ju faktiskt dags när jag kommer hem igen, inte är jag förberedd heller! Men är man nånsin det, kan man bli förberedd inför sitt barns ankoms egentligen? Jag tror inte det. Vi är nog så redo som man nånsin kan bli.

Idag har jag för övrigt jobbat med examensarbetet, eller haft handledarträff. Gick nog bra men visst har vi saker kvar att jobba på.. Men känns ändå bra att få veta mer specifikt VAD man ska jobba på. Bara att kämpa på.

Blev bestämt att vi åker över till Norrtälje en sväng imorgon, kommer hem medd tidiga Eckerö igen. Och nu ska jag äta glass och sen gå till sängs!

Inga kommentarer: