fredag 9 april 2010

Bra dag

God morgon alla!
Känner mig på gott humör idag, det kan ju inte vara det fina vädret som ligger bakom, inte heller väckarklockan som ringde.. Kanske var det mitt bröd jag just mumsade i mig? Ja, det var riktigt gott! Men det är verkligen inget hälso- bröd =).

Planen idag är examensarbete hos Mia och sedan lunch med Marie, och sen vet jag inte. Men mannen har säkert nåt inplanerat.
Skulle verkligen vilja åka till Ikea nu! Funderar på om jag skulle försöka övertala C om att åka imorgon, en aning dumt att åka på en lördag när vi kan åka vilken annan veckodag som helst kanske, man jag VILL NU!


Mega magen sittandes på soffan v32 (31+1) =)


Och dagen till ära en bild på mammma Madde. Bilderna tagna med nya fina datorn=)

3 kommentarer:

Cila sa...

Men söta öde!! Va fin du är!! <3

När ska vi hinna fika då så jag kan pajja på din mage? :D

wimsis sa...

Tack =) Kanske skulle passa dig bäst efter du slutat nån dag? Jag är ju ledig nästan hela tiden så..
Puss

Cila sa...

Jo, fast då är jag så förbannat trött! De är ju så sent, halv 5 liksom! :/

Funka ju prima när jag jobba på Tullen, men nu är de ju mat tid så fort jag kommit hem..
DE suger!

Vi kan ju höras mot onsdagen när Eddie kommer hem.

Puss!!