söndag 18 april 2010

Söndag

Då var det söndag. Jag är lika aktiv som vanligt =) Dagen började med frukost, sen vek vi tvätt, rensade garderober, vek bebiskläder och organiserade lite. Mannen gick ut och aktiverade hunden medan jag plockade lite disk och satte igång en tvättmaskin. Sen skulle C åka och hämta ett lass marksten, jag beslutade mig för att sätta mig ute och plantera om lite blommor. Jag är inte vidare känd för att ha "gröna fingrar" så vi får se om de överlever.. Medan jag satt ute höll jag på att svimma, allt bara snurrade.. Så efter att ha planterat om 6 växter fick jag snällg gå in och lägga mig på soffan. Tog trycket och det var 95/51. Månne man hade ett litet blodtrycksfall kanske.
Nåja, efter ett tag var det bättre och jag följde med mannen och hunden efter nästa lass sten, vi svängde även in via italienska glassbaren, mumma! Det var mitt första besök dit men definitivt inte det sista!!!

Inga kommentarer: