onsdag 7 april 2010

Bra deal

När mannen vaknat idag var det tydligen dags att åka till stan. Vi började med att hämta ut ett paket med bebis kläder, sen åkte vi vidare till elementbyggen och pratade om våra ritningar vi lämnat in. Så nu ska det ritas hus igen, skoj!
Näst på tur stod elgiganten där vi skulle köpa en ny hemtelefon, det slutade med att´JAG fick en ny dator! haha, hur gick det till liksom?! Det är ju mannen som inte har nån dator längre, så rent logiskt sett borde det ju vara han som köpte en ny. Men han resonerade som så att jag får en ny minidator, så tar han min gamla tills han köper ny. Jag tackar ju inte nej lixom, så nu sitter jag och skriver på min nya mini- laptop! Bra deal där Madde!

3 kommentarer:

Cila sa...

Va?

Jag vill också!! :)

wimsis sa...

Haha, inte helt fel va =)

Marie sa...

Snyggt Madde! =)