lördag 17 april 2010

Helg

I går och idag borde jag ha varit på kurs, men jag orkade i ärlighetens namn bara inte så jag har varit hemma. Jag skriver hemtenten och så får det räcka, hoppas jag.

Igår var jag till stan och fikade med Marie, trevligt. Är så skönt att komma till civilisationen och snacka skit ibland. Marie skulle köpa bh men det slutade ju så klart med att det var jag som kom ut med två nya. Men till mitt försvar kan jag säga att tre stycken gått sönder och det är inte så många som passar eller är sköna längre. Så det var jag värd, hehe.

Idag har vi varit i stan och köpt marksten bla. ska lägga en gång från parkeringen till huset är tanken. Vi var även till tillfället, elgiganten, xl, sportcenter, kontorsmaskiner mm. Lite överallt helt enkelt. C är just nu ute och kastar boll med hunden samt byter däck på hans cykel. Han är aktiv min karl, till skillnad från sin gravida sambo som sitter bänkad i soffan, haha. Igår ringde han även och fixade material till järsgård, så det ska han hämta på måndag är tanken. Sen är planen att våra uttråkade, pensionerade fäder ska kommi hit och lära sig bygga järsgård =) De lät pigga på ideén, så nu ska vi bara berätta att de ska infinna sig här på måndag till arbetsläger, hehe. Skulle de få tråkigt finns det alltid massor att göra här=) Annars vet jag inte vad som händer i helgen, alla dagar är ju detsamma för oss eftersom vi är lediga.. Nåt borde man väl hitta på.

Bebbe håller nog på och tränar upp sina lungor för fullt, de senaste dagarna har h*n haft hicka flera ggr. per dag, hjärtat vårt.

Till sist vill jag bara säga att jag tänker på er Cila, jag bryr mig inte om att ringa och nojsa.. Jag finns här för dig, det är bara att ringa om du vill prata. Massa kramar till er <3

1 kommentar:

Cila sa...

Tack!
Du är en klippa!
Puss <3