torsdag 22 april 2010

Lyxfru

Idag har det varit en riktigt skön dag, åt frukost i lugn och ro, tittade på nyhetsmorgon, plockade lite osv. Åkte sen till stan och fikade med Marie, trevligt som vanligt! Var till banken där dom har j*vligt svårt att få käppen ur a*slet.. Har försökt byta bank sen i december eftersom vi vill ha samma bank nu när det kommer bebis och eventuellt lån på utbyggnad. Det här var tredje gången jag var in och frågade hur det gick riktigt, det visade sig att mina papper inte var speciellt viktiga utan låg i princip unders i hennes hög, igen. Verkar tydligen inte vilja ha nya kunder. Nåja, fick en konto öppnat idag alla fall, sen skulle hon ha kort åt mig när vi ska dit den tredje. Vi får väl se..
Sen har vi inte gjort så mycket, varit till sparhallen, färgat hår, ätit, busat med hunden, det vanliga helt enkelt.
Mannen min fick erbjudande att jobba extra på ett ställe idag.. Dessvärre kunde han inte tacka ja till det eftersom han ska ut på sitt "vanliga" jobb snart.. Det här jobbet hade gett ett stort klirr i kassan om han hade kunnat ta det, så det suger. Nu hoppas vi att de hör av sig igen om ett ordinarie jobb, skulle absolut inte vara helt fel, riktigt bra arbetstider kan det bli tal om också.. Man kan ju alltid hoppas =) Han sa till och med till mig att hade det varit ett ordinarie hade du fått bli lyxfru, fan också..

Inga kommentarer: