lördag 10 april 2010

Bättre

Så där. Nu är jag på lite bättre humör. När mannen kom upp vid elva gick han ut med hundarna rätt länge så jag skulle få sova, nu kan ju inte jag sova på beställning.. Men det är ju tanken som räknas. Har typ inte gjort någonting alls på hela dagen, känns som jag skulle kommit från vak el liknande, är helt seg. Men jag har faktiskt skrivit lite på examensarbetet, alltid nåt!
Mannen där emot har varit duktig, han har staplat ved, varit ut på flera promenader med hundarna, talat med grannarna om utbyggnad av huset (det var ok!!!), lagat mat, diskat osv. Han har lite svårt att bara sitta. Det har inte jag=).
Ganska hemskt vad lite jag rört på mig.. Men imorgon ska jag göra ett nytt försök, kanske man skulle våga sig utanför dörren då!

Dagens stora händelse är annars att vår lilla tjej har sitt första löp nu! Nu är hon vuxen, haha. Lite konstig är hon allt idag, håller sig lite undan.. Men hon har gjort illa en klo också, ser inte alls så fint ut. Måste hålla koll på det så det inte blir infekterat, skulle va väldans onödigt.

Inga kommentarer: