söndag 11 april 2010

Söndag

Då var det redan söndag igen. Sjukt vad veckorna går snabbt.
Har sovit precis lika dåligt inatt som föregående, lite värre kanske.. Detta beror ju då på våran lilla vovve som löper, vi ville inte ha henne i sängen pga det, men vad skulle hon förså det? Så har fått bråka lite med henne också, snuttan. Mannen var snäll och gick upp med jyckarna idag och stängde dörren så jag skulle få lite lugn och ro. Tack hjärtat.

Nu har jag just skrivit ut en hel drös med olika blanketter som måste lämnas in vid en eventuell utbyggnad. Känns som ett helt projekt bara att fylla i det. C skulle fortsätta på ritningarna idag så vi kan åka tillbaka och titta på dem tillsammans med byggledare (el. vad han nu är)imorgon. Spääännande!

Vi har även bestämt att det blir Ikea på och babyland på tisdag, jag tyckte vi kunde åka redan imorgon (ivrig som man är =)), men mannen tyckte inte jag skulle missa min kurs imorgon kväll, hehe. Bra att han håller ordning på mig. Men det tar emot att sitta där tre timmar och inte få ut någonting av det, men det är väl bara att pina sig.

Inga kommentarer: