onsdag 31 mars 2010

Shopping

Igår var jag med svägerskan över ålands- hav och handlade en del =) Riktigt skoj var det! Kom hem med en del mat och bebissaker!
C tyckte också att det var en bra íde att jag skulle åka utan honom och handla en del "små saker" som han bara skulle bli stressad av att titta på och slipper gärna det =) Bra för mig också då jag kunde titta i lugn och ro och välja precis vad jag ville, hehe. Jag kom hem med en del blöjor, våtservetter, badkar, nappflaskor, torkställ, lakan, nappar, blöjhink, lite kläder osv.. Jag spräckte budgeten en del också, men men.
Så det var en riktigt bra dag, men oj vad slut jag var när jag kom hem. Bara för att jag kan tänker jag KLAGA och berätta att ryggen var helt slut efter en dag i sverige, man är inte gjord för det längre.
Men snart är det dags igen, när C är hemma, och jag längtar! Det är bara 6 dagar kvar tills han är hemma igen, underbart!

Idag väntar besök till barnmorskan och så väntar jag telefonsamtal från min läkare. Så det ska bli spännande att få veta vad alla prover visat och att få veta hur stor jag blivit (känner mig helt enorm) och så får jag ju lyssna på bebbe igen <3

Inga kommentarer: