tisdag 16 mars 2010

Dagen

Då har jag varit på ultraljud, orkar inte skriva desto mer om det.. Efter det var det dags för tandhygienisten, och det är ju alltid en lika trevlig upplevelse. Eller så inte, efteråt är det skönt alla fall. Har nu ont i käften.
Annars hämtade jag våra tavlor vi köpte i Thailand (de har varit på inramning, alltså inget glas, bara ram), och fick betala över 300 jäkla euro för det!!!! Rena rama rånet! Nästa gång fixar jag fan ramar själv! Trodde inte det var sant när hon sa priset, men vad ska man göra? Jobbet var ju redan gjort.. När vi lämnade in dom frågade vi om hon kunde uppskatta vad det kunde bli, men det kunde hon inte.. Visst blev det bra, men värt det? Nej..
Nu på kvällskvisten har jag sorterat en massa papper och satt i plastfickor och pärmar samt eldat en heeeel del annat.. Vad man samlar på sig en massa skit hela tiden. Känner mig nästan lite effektiv, det var ett tag sen kan jag lova! Lekte även just med hunden och nu måste jag nog äta lite glass innan det är dags att inta sängläge!

3 kommentarer:

Marie sa...

fan va dyrt! huga...
hihi, sötaste bilden på Donya iaf! Hoppas allt e bra där hemma. Ses nästa vecka!
Puss

Linnea sa...

Diggar verkligen bilden :)

wimsis sa...

Haha, jag med =) Hon ser för rolig ut!