tisdag 23 mars 2010

Denna dag

Idag var jag åter kreativ, känner mig riktigt nöjd och bra blev det! Har nu fått ännu mer ideér.. Lägger upp bild när jag är färdig, vilket nog kommer dröja ett tag eftersom grejerna inte kommit än.
Annars har jag varit i stan och träffat Milis, och sedan Marie. Trevligt att träffa mina kära vänner! Känns bra att jag faktiskt har lite mer tid för nära och kära just nu, det har ju varit lite svårt att hinna med allt tidigare. Och tiden, den har jag ju fått eftersom jag valde bort praktiken. Så nu kan jag fokusera på att jag och bebbe ska må så bra som möjligt. Men jag håller på med examensarbetet samt kurserna på öh, så jag ligger inte helt och hållet på latsidan.

Vet ni vad då, igår när jag låg på soffan (jag låg på sidan och hade datorn på höften och sidan) så sparkade bebbe så hårt på datorn att den flyttade på sig! Helt otroligt att något så litet ändå har sån kraft, redan nu! När jag satt på kurs låg bebbe på höger sida med fötterna i mina revben :S Inte jätte skönt.. Försökte ju sitta lite framåtlutad för att kunna anteckna, men det gick inte så bra. Har kommit fram till att favoritpositionen i magen är höger sida, där ligger vi mest. Och så fort jag lägger mig ner så blir det aktion kan jag lova!

Inga kommentarer: