tisdag 9 mars 2010

Hej hopp!

Nu är jag tillbaka, eller har varit hemma sen i fredags men har haft ett och annat att göra. Kan kortfattat säga att resan var underbar, vi hade det så bra och det var precis vad vi behövde, spendera tid på tumis borta från allt annat. Bara oss att fokusera på.
Men det tog bara en dag innan mina fötter svällde upp till det dubbla där nere, så jag har haft ont, fruktansvärt ont. Har aldrig varit med om något liknande. Så fort jag kom hem hade jag tid med Bm. Konstaterade att jag fortfarande har massa prot. i urinen sen ringde hon njurmott. och frågade var min remiss var. Tror ni de hade behandlat den? Nej, självklart inte. Men igår ringde de därifrån, så imorgon fick jag tid till läkaren. Och nu ska jag just till sjukan och lämna en hel drös prover. Kan tillägga att jag även var till sjukan igår eftersom jag åkt på en sjuhelvetes bihåleinflammation så fort jag kom hem, så nu är det penicillinkur som gäller.

Mannen åkte på jobb för två timmar sen, snyft. Saknar honom redan. Hemma om fyra veckor igen då.. Vi fick en hel del uträttat innan han åkte, som bankbesök, in med papper till fpa osv. Så det känns skönt.

Där har ni en kort lägesrapport =) Nu ska jag kasta på mig kläder och sticka till sjukan så man får mat i sig nångång=)

Ja, där har ni mina vackra fötter och vader, en aaaning svullna och fruktansvärt onda :(

Inga kommentarer: