fredag 19 mars 2010

Sovmorgon!

Då var det helg igen! Den här helgen har jag faktiskt sett fram emot, och det bara för att jag har sovmorgon! Har vaknat el haft tidig väckning sen vi kom hem från Thailand, så nu tycker jag banne mig att jag kan få sova längre än till halv åtta åtminstone EN morgon.
Idag var jag och shoppade lite, så imorgon ska jag pyssla här hemma =) Ska bli såå roligt! Hoppas jag fixar att göra det själv bara.. Men det tror jag! Det ska bli en överraskning tills mannen kommer hem, så jag hoppas att resten hinner komma till nästa vecka så jag hinner slutföra det också, skulle va lite slött annars..
På söndag ska det bli bröllopsmässa med syster + fästman, det är ju trots allt meningen att de ska gifta sig nästa sommar så!

En helt vanlig dag hos familjen Kronhed/Andersson =)

Inga kommentarer: