måndag 23 februari 2009

Tito?????

Då var hemma igen och första skoldagen efter lovet är avklarad.
Ja, annars vet jag inte så mycket. Resan var bra, bortsett från vissa inslag.
Sen kan jag ju säga att jag inte uppskattade kommentaren om Tito Beltran. Hur i hela fridens namn kan man säga något sånt om en människa man inte har en aning om vem det är! Anta att någon är en våldtäktsman, bara så du vet så är personen du en vän till mig!
Ja menar herre gud, han bor i spanien så jag kan svära på att du inte vet vem det är, dessutom har jag inte ens nämnt hans namn!
Som jag skrivit tidigare i denna blogg så tycker jag att om man har mage att komma med så starka anklagelser, antydningar så kan man åtminstone ha stake nog att även skriva ut sitt namn och inte lämna det anonymt. Vad tror du han skulle säga om jag berättar vad du skrev för kommentar i min blogg om honom?? Fy, fan säger jag bara.

2 kommentarer:

Marie sa...

jamen herregud! Har inte människor nå bättre för sig än kläcka dumma kommentarer, å dessutom inte sätta namn???? Va ju ingen rolig kommentar precis...
Våga vägra va anonym säger jag bara!!!!
kan man inte stå för sin åsitk behöver man inte yttra sig heller, enligt min mening. Sen är ju alla olika...

wimsis sa...

Jag håller med, och att antyda att någon skulle vara en våldtäktsman är inte en liten anklagelse heller. Jävla as.