onsdag 4 februari 2009

Going on a cruise

Jag misstänker att jag kommer ångra detta men jag ska på kryssning imorgon.. Vi åker med silja till Åbo imorgon på dagen och kommer hem med viking runt kl.ett på natten till långnäs. Skolan börjar klockan åtta på fredag, vi ska hålla föredrag då :S Det kommer ju verkligen att bli lysande! Men va tusan, lite skoj måste man väl få ha?!
Marie ringde just, trevligt att prata me dig gumman! Var ett tag sen nu igen.. Men det blir ju tyvärr så när man alltid har så mycket som ska göras. Vet du, jag har desperate housewives låten som ringsignal när du ringer, hihi! Mycket passande tycker jag!!

1 kommentar:

Marie sa...

Va trevligt att prata med dig me stumpan, miss you! Men men, min fotboll tar tid nu, e så på för säsongen. Men blir bättre bara säsongen börjar, då har vi match å mindre träning. Haha, jasså du... ja, det va väl lite passande kanske =)
Puss