söndag 1 februari 2009

oj oj..

Jag blev riktigt äckligt full i fredags.. Vi var ju som sagt och bowlade, och skoj var det! Dock blev ställningen oavgjord mellan Sergio och mig. Vi vann en serie var. Sen så ville vi inte åka hem än så vi åkte till park. Och där drack vi alldeles för mycket jäger. Fy sjutton alltså! En gammal arbetskompis till Malin och hans flickvän kom dit också. Vi hade super skoj! Men minnet sviktar på vissa ställen :S
Tex så kommer jag ihåg att jag talade in på Marios telefonsvarare, men jag har ingen aning om vad jag sagt. När jag och en till skulle gå ut och röka så lyckades jag på nåt sätt ramla omkull och skrapa upp handen.. Nu har jag ont i hanleden och på ena sidan av armen, dessutom gör det nu lite ont när jag rör fingrarna. Lyckat Madde. Men jag kan trösta mig med att vi alla var lika fulla och odrägliga. Alltså, jag kan inte minnas när jag varit så packad sist!! Helt sjukt... Jag kommer knappt ihåg att jag gått hem. Nästa morgon upptäckte jag att mina byxor låg på toaletten, hårsprayet ligger i duschen och tydligen har jag suttit framför datorn när jag kommit hem. Det är ju pinsamt! Jag kommer så inte gå till park igen på ett väldigt bra tag kan jag lova...
Idag har jag och syster varit duktiga och bakat igen! Tre olika kakor lagade vi, och gott blev det. Sen åkte jag till mor och far och åt middag, super gott! Och nu tänker jag inte göra så mycket mer! Hade tänkt lägga upp lite bilder från fredagen, men upptäckte igår att Sergio snodde mitt minneskort (kommer jag inte heller ihåg)...

3 kommentarer:

Cila sa...

Haha!! Lyckat gumman!! :D
Puss

Marie sa...

Haha! Härligt! du e nog en söt sak du... haha!

Marie sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.