söndag 15 februari 2009

Ajaj, sa kan det ga!

Kom just hem.. Jag var sa illa tvungen att be om skjuts hem eftersom min hud ville ha kyla :(
Ja, nu sitter jag inoljad me nanting och hoppas att mitt skinn mar battre imorgon! Jag solade typ bara ryggen idag, och det har nu resulterat i att min rygg ar rod! Jag fattar inte att jag branner mig, branner mig ju aldrig annars, inte ens har! Naja, nar detta har lagt sig ar det ingen fara langre!
Barbacuen igar var mer en fest, det var hogt uppe i bergen! Mario skrattade at mig nar vi skulle aka, jag hade jeans och linne pa mig och a hade jag en kofta i handen.. Han fragde om jag faktiskt skulle ha det dar pa mig. Ja, varfor inte? For att det kommer va kallt dar. Jag- Men saaakert, vi ar i spanien nu! I alla fall, detta resulterade i att jag hade jeans, strumpor, stovlar, linne, kofta och min vintrjacka!!!!!! Och ja, det var ganska kallt, men det var bara for att det blaste! Men det var riktigt mysigt dar. Var val typ 7 killar dar som hade varsta DJ grejjerna och stora hogtalare, en stoooor frysbox med mass rom och lask! Haha! Varfor gor vi inte sant hemma? Fan va kul det sulle vara! Efter en liten stund dar akte vi och kakade pa ett jatte mysigt stalle, maten var sukt god! Efter det tog vi en mexican coffee och sen ate vi vidre till natt annat stalle for en drink med Pablo och hans tjej, sen hem till Pablo en svang och sen stupade jag i sang! Mario gick vidare till nan annan fest! Nej nu ska jag ta had om mitt skinn och fortsatta dricka min ol! Ha det bast!

Inga kommentarer: