torsdag 12 februari 2009

Hejdå!


Jag vet inte hur jag har lyckats, men jag tror att jag har gjort det! Jag har gjort alla skoluppgifter färdiga! Sen om den där ena kompletteringen är rätt är en annan femma.. Och fyrspalten är hon garanterat inte nöjd med, men det är inte så lätt när man inte får ordentliga instruktioner. Så det så.
Nu har jag även packat färdigt, tror jag. Mobilladdaren ska ner också. Min mp3 är sönder upptäckte jag igår kväll... Men jag ska få låna systers, tack och lov.. Vet inte hur jag överlevt annars. Så nu ligger jag här på soffan och gör ingenting. Tror det är första stunden den här veckan jag kan göra det.. Men som alltid när man reser bort är det skönt att komma hem till en städad lägenhet, så det borde jag göra.. Får se hur det blir med det. Ska alla fall ladda ner lite musik nu!
Så, nu kommer ni nog inte höra av mig på en vecka, om jag inte skriver någon rad där nere! Jag kommer nämligen att åka direkt till båten från skolan, och nu behöver jag inte ta med mig datorn!!
Ni får alla ha det så bra!

2 kommentarer:

Marie sa...

Ha en underbar semester darling! Puss

MarrO sa...

åh va ja blir avis..hoppas du får d superbra:) kram