fredag 13 februari 2009

Paradiset

Hej hopp! Sitter nu hemma hos Mario, har just duschat, ska laga mig fardig nar Mario e klar sen ska vi ut nanstans pa middag! Ni aar inte vad underbart det ar att vara har! Flyg och allt gick jatte bra, jag blev avslappt vid ett hotell och dar hamtade Mario mig. Nario jobbd satt jg pa en trappa ner mot vattnet och solade lite, drack ol och njot!
Sen har vi inte gjrt sa mycket mer idag.. Pratat och handlat. I mogon ar det bachen som galler!Ar a blek att jag knappt vill vistas bland folk. haha.
Alltsa, jg kan inte fattaatt jag verkligen ar har, kanns helt sjukt!

3 kommentarer:

Marie sa...

gulle det låter som att du har det underbart. Njut riktigt ordentligt och drick några öl för mig med gumman!
Miss you <3
puss

Cila sa...

Åh va härligt stumpan!
Sola lite för mig också och njut för fullt av värmen! :)

Pussar

wimsis sa...

Det ska jag gora flickor, hoppas ni har det bra hemma i kylan =) Puss