måndag 9 februari 2009

Besvikelse

Jag kan börja med att berätta att Bolt inte alls var speciellt bra, enligt mig då. Hamstern och duvorna var lätt bäst! Nästa film jag vill se nu är Valkyria.. Tror och hoppas att den är bra.
Resten av kvällen tillbringades hemma framför tv och dator. Kollade resor typ en gång i timmen.. haha.. Men idag måste jag verkligen säga åt Sergio att han måste ringa Mario nu! Han sa att han skulle göra det i helgen, men än har det ju inte hänt nåt.. Tyvärr tror jag inte resorna kommer sjunka mer nu eftersom det är sportlov. Men det känns faktiskt som att jag inte bryr mig, jag vill bara komma iväg nu. Om jag inte sagt det tidigare så är planen att jag åker på fredag.
Nu är det dags för lunch, sen till skolan, sen fika med Johan och sen middag hos mor...

Inga kommentarer: