fredag 27 februari 2009

Avundsjuk

Känner mig ganska duktig idag. Var till bibban och svarade på frågorna och nu tvättar jag maskin nr.2. Nu ska jag just packa väskan med lite kläder och matte-uppgifter och ev. datorn. Kommer nämligen sova i västernäs i natt eftersom jag ska upp tidigt och gå ut med mupphundarna.
För övrigt har jag ont i mina stackars lungor idag =( Visste att det skulle bli något liknande, nu håller vi tummarna för att det inte blir värre.
Träffade en gammal klasskompis på stan idag, han berättade att han och hans kompis (en annan gammal klasskompis) ska åka på en två månader lång roadtrip i USA i april och maj, så han var hemma och fixade lite grejer nu. Fy vad skoj! Jag vill också! Men jag lyckades hålla den bittra avundsjukan undan och önskade dem en trevlig resa.

Inga kommentarer: