onsdag 18 februari 2009

Cloudy day

Hej hopp!
Det ar mulet ida =( Akte till stranden till 10 idag, da var det fint, i typ 40 min.. Sen lag jag kvar pa stranden och fros nastan till typ 13.00, sen gick jag till Marios jobb och satt dar tills det var lunch. Sen korde han hem mig och nu ar jag har.
Ikvall ska vi aka till Puerto Mogán och ata, sen lite biljard, sen till The Zoo Bar. Dar ska vi traffa en familj fran Skottland, vi traffade dom for tva dagar sen pa samma stalle och da visade det sig att de hadekort pa Mario fran i sommras; haha.. bland ar verkligen varlden liten, i alla fall, de skulle framkalla de korten och ge dem till Mario ikvall!
Annars har det inte hant sa mycket.. Vi var som sgt uten en svang i forrgar. Riktigt trevligt, traffade Toni som jag inte sett pa lange, vi pratade lite och han sa att han skulle ge mig en massage nan dag, han ar alltsa utbildad. Jag fragade vad det skulle kosta och han sa: For you? Thats free of course! Ahhh.... Gracias guapo! Alla ar sa snalla har! Sa trevligt nar man gar nanstans sa halsar alla och fragar hur det ar, apelar ingen roll om man inte kanner dem. Tank om det sulle vara mer a hemma istallet for detta trakiga skandinaviska satt vi har. Nej, nu ska jag kolla om det finns nat varmvatten..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tito Beltran var också pigg på att ge massage....

wimsis sa...

Vilken tur for mig att vi inte hann med det da. Oavsett later jag inte vem som helst ta i mig.