onsdag 18 februari 2009

Sla pa stort

Sa dar ja.. Har inte kommit sa langt an.. Har duschat men fastnade har nere. Mario kom hem for en stund sen och nu sitter det ta karlar till har i soffan! Me de ar super snalla och trevliga! Synd att man inte kan prata mer med varandra bara, lite svart med spraket.. Jag fragade igar m de inte far lara sig engelska i skolan, och det far dom, nu. Men nar Mario och de andra gick i skolan fick de inte det! Tycker det ar konstigt, men men.. Jag farstar faktiskt lite, mer an dom tror =) Jag vet nog att de pratar om mig och tror inte att jag forstar, haha..
Nej, nu... Om man skulle sminka sig lite kanske. Tankte faktiskt gora mig fin ikvall, forsoka alla fall, tidigare kvallar har jag bara slangt pa mig jeans och en t-shirt, sa ikvall ska jag sla pa stort =) haha..

Inga kommentarer: