lördag 28 februari 2009

Energi? Ja, tack!

Sitter i västernäs och är hundvakt nu. Förkyld har jag blivit och bihålorna värker i vanlig ordning, för att inte tala om hur trött och slut jag är, suck, säger jag bara. Var ju inte länge sen jag var sjuk. Planen för dagen var att jag skulle plugga matte eftersom vi har tent på tisdag. Jag har just skrivit ut några gamla tentor så jag har lite att repetera, men jag vet inte hur jag ska orka göra slag i saken..
Var och tittade på Maries nya lägenhet igår, och den var jätte fin! Jag är än en gång avundsjuk. Jag vill också ha ny lägenhet! Marcus kom hem nu! Om man bara kunde vinna på lotto eller nåt.. Fast för att det ska hända kan det möjligtvis kräva en inlämnad lottorad, får jobba på det.
Nu ska jag koka kaffe och äta glass, och hoppas på att min energi infinner sig efter det =)

Inga kommentarer: