lördag 14 februari 2009

Krafta

Oj oj... Snacka om flumm igar. Vart nog lite ful =) Behovdes inte sa mycket efter en dag med resande.. Efter jag skrev igar akte vi till en liten mysig resturang och at pasta och drack lite vin. Nar vi satt och at holl jag pa att somna pa bordet.. Da tyckte Mario att v skulle ga hem. Jag kan lova att det inte tog lang tid innan jag somnade, och 11 timmar sov jag =)
Imorse akte jag med Mario nar han skulle pa jobb, han slappte av mig vid stranden och dar har jag tillbringt storsta delen av tiden, bortsett fran lunch med Mario och hans kollegor.
Nu ar vi hemma och Mario skrattar at mig, jag ar liom lite rod... Inte s farligt, jag ar ganska saker pa att det ar borta imorgon, men jag forstar att han skrattar at mig, haha.. Ja, sa gar det nar man ar likblek och ar ivrig! Naja..
Ikvall ska hans kompisar ha barbacue, sa jag tror att vi ska dit sen. Blir skoj! Hoppas jag inte blir sa jala trott bara, men det lar jag bli, man blir ju lite det av solen. Nej, nu ska jag fortsatta vanta pa att det ska komma varmvatten sajag kan duscha, det kommer tydligen inte forran vid 19.00...

Inga kommentarer: