onsdag 4 februari 2009

Kryssning?

Nu har jag suttit i bibban med min grupp sen kl.10 och varit duktiga! Har kanske inte fått jätte mycket gjort men det känns bra ändå!
Nu är det kryssningsplaner på gång, haha.. Får se vad det slutar med. Skulle ju vara skoj, men samtidigt inte så smart. Får se vad det blir!
Igår hälsade jag på svärmor som är sjukskriven för tillfället. Har inte träffat henne på jätte länge och vi pratade i flera timmar. Jag har verkligen fått världens bästa svärmor!
Vi pratade lite om jorden runt resor, jag och Marcus pratade ju om att åka tidigare. Nu har jag blivit ännu mer sugen på att åka! Men det blir ju först om när vi är klara med skola och har fått ekonomin på grej igen. Men förhoppningsvis ska det inte behöva ta så länge. Drömma kan man ju alltid =)

Inga kommentarer: