söndag 8 februari 2009

Bolt


På rikigt, sitter och blir lätt irriterad nu. Tänker inte nämna några namn. Endel är verkligen ombytliga, ut med det gamla och in med det nya. Det är erat problem, eran miss, mår ni bra med det ni håller på med så är ju det bra, men jag kan nästan svära på att ni kommer ångra er. Är det inte märkligt att man snackar så mycket skit om någon, och nästa dag är man bästa kompisar? Falsk skulle jag kalla det. Men det är ju jag, och det är inte mitt liv. Tänker även på en incident för rätt länge sen när en person gick bakom ryggen på mig och ljög. Jag berättade något i förtroende och det användes sedan mot mig. Trots att det är ett tag sen nu så vet jag att mycket förstördes då, pga av jag litade på dig. Men tji fick jag.
Ska sluta vara bitter för en stund nu. Ska iväg och hjälpa min mor handla sen ska jag följa med syster och ungarna på bio och se Bolt =) Haha.. Badade bastu igår och slappade. Riktigt skönt! Det var flera stycken som ville gå ut, men jag tackade nej, duktig Madde! Träffade mitt älskade Clis en sväng på select, var så länge sen jag såg dig!!!
Hos syster fick jag se Sergios gudbarn (Sergios syster fick en son i onsdags), de hade kommit hem från BB igår så det var massor me folk hemma hos dem. Men vi pratade alla en stund ändå. Han ska heta Jose Valentine. Och guuuuuud va fin han var! Mucho guapo! Och vilka stolta föräldrar! Måste säga att man blir lite avundsjuk... Vill ju också ha allt det där, nångång alla fall. tänk vad skönt det skulle vara om man skulle vara färdig med skolan nu..

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Åh, jag vill å se! Har hört att den e bra :)

Cila sa...

De va sååå underbart o träffa dig med stumpan!
Även om det bara var för en liten stund!
Miss U!
Puss