onsdag 11 februari 2009

Klart!

Igår bokade jag min resa, så imorgon tar jag båten till Sthlm och fredag morgon kl.08.20 lyfter planet! Weee! Fan va kul det ska bli, men jag är riktigt äckligt stressad... Massor som ska fixas ju.. Men nu har jag väl bara ett arbete kvar som jag hade tänkt göra innan jag åker:S Vi får väl se hur det går med det, men jag skulle inte alls vilja släpa med mig datorn.. Nej, nu mat, sen skola till 15, köra svärmor till bäten, hem till mor och äta och hämta kläder och duscha, sen hem skriva arbete och packa... oj oj

3 kommentarer:

Cila sa...

Underbart att stressa inför en resa!
Sen kan du koppla av och bara njuta i en hel vecka!
Du kommer att få det såå skönt! :)

Puss

Anonym sa...

javisst! lite stress inför resan gör bara gott!
trevlig resa!

wimsis sa...

Tack =)